معرفی گل آپارتمانی کاکتوس
نوشته شده توسط : Kashani

معرفی گل آپارتمانی کاکتوس

گل آپارتمانی کاکتوس دارای انواع بسیار گوناگونی است. فواید نگهداری این گیاه و ظاهر خاص آن منجر شده است که طرفداران زیادی در بین علاقه مندان به گل ها و گیاهان داشته باشد. این گیاهان به علت سازگاری با شرایط گرم و بیابانی شهره هستند. کاکتوس ها در اندازه های بزرگ و کوچک در دسترس اند.

 

ویژگی های گل آپارتمانی کاکتوس

مهم ترین نیاز گل آپارتمانی کاکتوس نور است. کاکتوس ها از گروه کاکتوسیان هستند و در دسته میخک سانان  خاردار و گوشتی جای می گیرند. این گیاه ظریف سال ها پیش ابتدا فقط در امریکا رشد می کرد، ولی در حال حاضر در بیشتر مناطق گرم و خشک دنیا رشد پیدا کرده است. این گیاه ریشه عمیقی دارد و ساقه آن خاردار و گوشتی است. همه انواع این گیاه برگ ندارند و روی ساقه برخی از آنها برگ وجود دارد.

انواع گل آپارتمانی کاکتوس به ساکولنت ها شبیه است و همین مسئله موجب شده است که خیلی ها آنها را با هم اشتباه بگیرند. در واقع، ساکولنت ها گروه بزرگی از گیاهان گوشتی اند و کاکتوس ها در زیر مجموعه شان قرار می گیرند. می توان گفت که یک کاکتوس یک ساکولنت است، ولی نمی توان یک ساکولنت را یک کاکتوس دانست. به دلیل این که شرایط نگهداری آنها کاملاً با هم متفاوت است، شناسایی این دو گیاه موجب می شود بتوان درباره شرایط نگهداری هر یک اطلاعات درستی به دست آورد.

از آنجا که این گیاهان می توانند آب را در برگ و ساقه های شان ذخیره کنند، در صورت به تعویق افتادن آبیاری آسیبی به آنها وارد نخواهد شد. اگر کاکتوس در نور خوب و شرایط مساعد باشد گل هم می دهد. می توان انواع کاکتوس ها را مطابق با دکوراسیون محیط انتخاب کرد و بر زیبایی محیط افزود. تنوع این گیاهان یکی از دلایل پرطرفدار بودن آنها است.  

اجرای مبلمان فضای سبز

اجرای استخر

اجرای برکه

نگهداری فضای سبز

حراج گل و گیاه در تهران

حراج گل و گیاه در کرج

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: